Wed. May 31st, 2023

[ad_1]

بلدیاتی انتخابات کا اختتامی مرحلہ، غیر سرکاری نتائج کا سلسلہ جاری، پنجاب …

لاہور(بلدیاتی انتخابات) کے نتائج اور حتمی نتائج کے نتائج کا سلسلہ جاری ہے کراچی میں متحدہ قومی موومنٹ، سندھ میں مجموعی طور پر پیپلز پارٹی اور پنجاب میں لیگ زیادہ نشانیاں اپنے نام گاڑی دیگر ذرائع سے آگے ہیں۔

نجی ٹی وی چینل دنیا نیوز کے مطابق پنجاب کی 2507 نشانیوں میں بیشتر غیر ملکی نتائج حاصل کیے گئے ہیں جن میں ن لیگ کے 1028 امیدواروں کے ساتھ سرفہرست چل رہی ہے جبکہ آزاد امیدوار1001نشستوں کے ساتھ دوسرے نمبر پر ہے پاکستان تحریک انصاف 262،پیپلز110 اور جماعت اسلامی نے دو نشانوں پر کامیابی حاصل کر لی۔

کراچی کی یونین کمیٹیوں کی 208 میں 138نشستیں کیوایم نے اپنے ناموں کو تسلیم کیا، 32نشستوں کے ساتھ پیپلز پارٹی کے دوسرے نمبر پر، جماعت اسلامی 11،آزاد امیدوار 9، پی ٹی آئی آئی 7 اور ن لیگ 8 نشانیاں حاصل کر لیں۔

عوامی لیگ کے سربراہ شیخ رشید کے بھتیجے شیخ راشد یوسی 40 میں ن لیگ کے امیدوار کو شکست دے کر چیئرمین منتخب ہو گئے جس کے بعد لال حویلی میں جشن کا سماں بندھ گیا، مسلم لیگ کے امیدوار یوسی 7 سے 2687 ووٹ لے کر گئے۔ کراچی کے یوسی 26 سے منتخب چیئرمین ایم کیو ایم کے امیدوار میدان مارے گئے،ضلع غربی کی یوسی 26 سے متحدہ قومی موومنٹ کے امیدوار شیخ کلیم چیئرمین منتخب ہو گئے ہیں جبکہ جماعت اسلامی کے محمد فاروق دوسرے نمبر پر ہیں۔ !

پنجاب

امید میں ن لیگ کے 34،آزاد 10پی ٹی آئی آئی 5جبکہ پی پی 2نشستیں حاصل کرنے میں کامیاب ہوئیں تاہم چیئرمین کی 19نشستوں سے 16نشستوں پر ن لیگ نے میدان مارلیا کے علاقے

ملتان میں ن لیگ 3نشستوں کے ساتھ سب آئیں گے، آزادامیدواروں نے 17نشستوں کو اپنے نام لیے ہیں جبکہ پی ٹی آئی 12نشستوں کے دوسرے نمبر پر ہے اور پیپلز پارٹی نے 1نشستوں پر کامیابی حاصل کی ہے۔

سیالکوٹ میں مسلم لیگ ن 44نشستوں سے پہلے نمبر پر رہی جبکہ آزاد امیدواروں نے 36نشستیں جیتیں، پی ٹی آئی آئی 3اور پیپلز پارٹی ایک امیدوار حاصل کرنے میں کامیاب ہو گئی۔

ناروووال میں آزاد امیدواروں نے 39نشستیں حاصل کیں جبکہ ن لیگ 33اورپی ٹی آئی نے 8نشستوں پر میدان مار لیا

مظفر گڑھ میں اب تک پہنچنے والے غیر ملکی نتائج کے مطابق آزاد 56، لیگ 45 اور پی ٹی آئی آئی نے 6نشستوں پر میدان مارلیا کی جگہ

رحیم یار خان پیپلز پارٹی 64 کے ساتھ سرفہرست ہیں جبکہ ن لیگ 45 آزاد اور دو امیدواروں پر پی ٹی آئی نے کامیابی حاصل کی۔

راجن پور میں آزاد 18،ن لیگ 32،پی ٹی آئی 16اور پی پی 2نشستیں حاصل کرنے میں کامیابی حاصل کی گئی۔

اٹک میں 7نشستوں سے تین نتائج موصول ہوئے ہیں جس میں دو سیٹوں سے ق لیگ حاصل کی گئی ہے جبکہ ایک امیدوار پر آزاد امیدوار کامیاب ہوئے ہیں۔

بہاولپور میں ن لیگ 13نشستوں کے ساتھ پہلے نمبر پر ہے جبکہ 4نشستوں پر آزاد امیدوار کامیاب ہوئے ہیں اور آئی ٹی آئی بھی 12 سیٹوں پر میدان مارنے میں کامیاب رہی ہے۔

ڈیرہ غازی خان میں ن لیگ نے 9اور آزادامیدواروں نے 7نشستوں پر میدان مارلیاہے جبکہ پی ٹی آئی اور یو آئی ایف نے ایک نشان حاصل کیا۔

جھنگ میں آزاد امیدوار70نشستوں پر میدان مارنے میں کامیاب ہو گئے ہیں جبکہ ن لیگ 19سیٹیں حاصل کر رہی ہیں اور تین امیدواروں پر دوسرے امیدوار کامیاب ہو گئے ہیں۔

خوشاب میں آزادامیدواروں نے 16اور ن لیگ نے بھی 16نشستیں اپنے نام کیں کہ آزاد امیدواروں نے 21اور لیگ ن لیگ نے 19نشستیں مسلم خریدیں۔

کراچی

کراچی کے 117 امیدواروں کے غیر حاضر آپشنز موصول ہوئے ہیں جس کے مطابق 138 امیدواروں پر کیو ایم نے میدان مارلیا ہے جبکہ 32 امیدوار ایم پی اے کے ساتھ پیپلز پارٹی کے دوسرے نمبر پر ہیں، جماعت اسلامی 11،آزاد امیدوار 9، پی ٹی آئی آئی 7 اور ن لیگ 8۔ نشانیاں حاصل کر لیں

کراچی میں ایم کیوایم کے اہم امیدوار وسیم اختر کے چیئرمین بھی کامیاب ہوگئے ہیں جبکہ جماعت اسلامی کراچی کے امیر حافظ نعیم الرحمان اور کراچی کے صدر آئی جی بھی جیت گئے ہیں۔ نعیم الرحمان کو ایم کیو ایم کے مظہر حسین نے شکست دی۔ مظہر حسین نے 3205 اور حافظ الرحمان نے 712 ووٹ حاصل کیا۔ حافظ نعم یوسی 18 میں جماعت اسلامی اور پی ٹی آئی کے امیدوار دوسری کی طرف سے پی ٹی آئی علی زیدی بھی ایم کیو ایم کے نوشاد خان کے جذبہ یوسی 16 سے بہت ہار گئے ہیں۔

بلامقابلہ

کراچی میں پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین سلطان احمد بلامقابلہ چیئرمین منتخب ہوئے ہیں جبکہ کراچی میں مجموعی طور پر مختلف جماعتوں کے 1 امیدوار بلامقابلہ منتخب ہوئے ہیں۔ کے 4 امیدوار بلامقابلہ منتخب ہو گئے۔

اپ سیٹس

ن لیگ کے پی اے وسیم بٹ کے ناروا سے بلدیاتی ایم پی اے وسیم بٹ کے ثنا اللہ کے بٹ وارڈ نمبر 6 سے ن لیگ کے ٹکٹ پر کونسلر کے نشان پر شکست کھا گئے۔سمبڑیال کی وارڈ نمبر 7 میں ن لیگ کے سٹی صدر شیخ حبیب اللہ بھی شکست کھانے

ملتان میں سیاست دان جاوید ہاشمی کے داماد زاہد نوبہار ہاشمی کو ن لیگی ٹکٹ پر پی ٹی آئی کے امیدوار کے مقابلے جیتنا۔ خوشاب میں ن لیگ کے سٹی صدر افتخار جوئیہ بھی معروف ہیں شجاع آباد میں ن لیگی ایم۔ پی اے شاہ کے بھائی چیئرمین کی شناخت پر جاوید ہار گئے ہیں۔

سیالکوٹ مایم این اے ارمغان سبحانی کے بھائی اور سابق وزیر اعظم خوش اختر سبحانی بھی ہار گئے ہیں۔

بہاولپور میں وزیر اعظم بلیغ الرحمان کے چاچا نوید الرحمان یوسی 15 میں پی ٹی آئی کے محمد رضوان الہیٰ کے شکست کھا گئے ہیں ان کو ن لیگ کی حمایت حاصل ہے۔

مزید:

قومیشہ سرخیاں



[ad_2]

Source link

By Admin

Leave a Reply